En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Det er akkurat som om jenta i magen legger seg nederst i livmoren, ned mot blæra og dytter seg litt nedover, men det er liksom ikke nedpress på den måten at hun presser på bekkenbunnen heller... Flere med samme følelse? Hun ligger forresten oftere og oftere med hodet ned, og de harde sparkene kommer øverst på høyre side, når snur de seg som regel for godt? Det er kanskje da nedpress kommer på ordentlig, eller? Som førstegangs er det jo egentlig nå man begynner å lure på ting. Man får liksom følelsen av å være dreven gravid sånn fra slutten av 1. tri til langt uti 2. og så blir magen større, babyen mer og mer aktiv og fødselen nærmer seg og man er like grønn Hehe.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har det litt som deg, noen ganger føler jeg en sånn type dytting som du beskriver uten at det kjennes som nedpress. Tror det er hodet som presser ned og presser på blæra. En litt ubehagelig følelse egentlig. På de siste kontrollene har han ligget med hodet ned, hikkingen alltid nede til venstre og sparkene øverst til høyre. Igår var hikkingen plutselig øverst til høyre, men idag har han nok snudd seg med hodet ned igjen, for hikkingen er langt nede igjen, hehe. Er i uke 35 nå og førstegangs jeg og, og hodet har definitivt ikke festet seg, sa legen. Tror nok følelsen av nedpress kommer da? Jeg føler meg også veldig grønn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå