Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde virkelig ikke jeg skulle bli SÅ glad for det,men det ble jeg...

I går kveld da jeg stod på badet før leggetid klemte jeg på dem og der kom det jammen blank væske ut:)!!

Dette var en av tingene jeg syns var ganske så slitsomt i de to forrige svangerskapene. Da lakk jeg masse og måtte gå med ammeinnlegg fra uke 16:P

Grunnen til at det gjør meg GLAD denne gangen er at jeg hadde en brystreduksjonsoperasjon i 2005,og da er det en stor sjanse for at man ikke kan amme pga ødelagte melkeganger.

Det at jeg lekker nå,MÅ jo være et tegn på at ting fungerer som det skal?!

Skal vel godt gjøres at alle melkeganger er intakte,men at noen fungerer hvertfall(nok til at jeg kan amme,og kombinere med flaske om det trengs)...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Førstegangs gravid her :) Når er det "normalt" at det begynner å lekke fra brystene?

Skrevet

Så bra : ) Utrolig hva som kan gjøre en glad...hehe

Lakk aldri i 1. sv.skap og har heller ikke begynt denne gangen heller. Er glad til, men skjønner gleden din, da...hehe

Skrevet

Til Comon:

Noen lekker,andre ikke... Om man gjør det tror jeg det er veldig individuelt når det starter. Ligger mange innlegg her på 2.tri ang dette,så om du ser litt lenger bakover i sidene her,vil du nok se at det varierer veldig:) Om ikke man lekker,betyr ikke det at man ikke kan amme,det må du ikke tro?!

Kun på grunn av operasjonen min at jeg sammenlignet det med at ting forhåpentligvis fungerer;)

Lykke til med svangerskapet!!

Til The Crow:

Ja,trodde aldri jeg skulle hige etter å lekke,men kjente en lettet følelse da jeg så puppen ble våt i går,hehe...

Sambo sa: Du husker å forbanna du var på den lekkinga med de andre eller?!! Så det var tydlig noe han husket,hehe.. men han skjønte at jeg ble glad da.. det var vel mest for å mobbe,tenker jeg..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...