Anitahar2barn Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er i uke 34 nå og føler meg plutselig helt elendig. Alt er et ork, har bare lyst til å legge meg for så å våkne at baby er ute. Det er så rart å være sånn, jeg pleier alltid å ha energi til ihvertfall dagens gjøremål. Nå orker jeg ikke tanken på å lage meg mat en gang. Er redd for at det er noe galt, men det er ikke noe galt med prøvene mine. Jeg er nummen og trøtt i hele kroppen, fått litt bekkenplager, ser sorte prikker og får sånn "hetebølgesyn" og rett og slett daff. Er det vanlig å bli sånn nå? Husker ikke dette fra forrige gang altså.....uff kjedelig. Måtte klage litt her nå. :-)
schackt Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 kjenner følelsen, som om noen setter titusen-nåler i deg å slipper ut lufta. Jeg blir oxo svimmel og rar... Prøøøv å få i deg frisk luft, det klarner hodet litt. Og ikke ha det for varmt inne eller om natta. Drikk vann og prøv å sov! Lykke til!
Susanne&Leander Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jeg er også i uke 34 og er akkuratt sånn som du beskriver!
sommerful Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jepp! Tror dette er helt normalt. Enten så mister man totalt gnisten og bare sover og sover. når dt bgynner og erme seg termin eller så sprudler man av energi. De som sover tror jeg hviler seg opp til babyen komer og våkenetter. De med overdreven energi bygger rede som det heter. Jer har hatt en voldsom ernergi i ca 2 uker. Nå ligger jeg på sofan, føler jeg ikke klarer å sitte oppreist. Er konstant sliten i kroppen og alt er et ork. Har 5 uker igjenn til termin i dag. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme gjennom de siste 2 ukene på jobb, før jeg kan innta sofan 24timer i døgnet. Har mest lyst til og gråte så sliten føler jeg meg. Men har hørt mange har det slik. Så tror det bare er slik.
Anitahar2barn Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Fint å høre at det er normalt, at ikke det kan være noe galt med meg som de ikke finner ut av. Grunnen til at jeg ikke hadde det sånn sist er sikkert for at da kunne jeg slappe av når jeg ville. Nå har jeg jo en til å tenke på. Gråt i stad av frustrasjon, men nå skjeønner jeg at jeg bare må ta det med ro. Kjedelig hvis jeg skal ha det sånn til termin, men men. Takk for svar damer :-)
Singeline Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hadde det også sånn, men det var pga lavt blodtrykk og lav blodprosent. Begynte på jerntabletter og er nå MYE MYE bedre! Er du sikker på at du ikke har lavt blodtrykk eller lav blodprosent? Da får jo ikke hjernen nok oksygen. Mine lepper er BLÅ innimellom.
Anitahar2barn Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Blodtrykket er litt lavt, men blodprosenten er fin. Idag sov jeg en time ute i sola, det hjalp litt. Har følt meg litt bedre idag, men orker ikke å ta barnet mitt alene(pappaen hjelper til med soving på dagen og til kvelden, vi er hjemme begge to) en gang så jeg synes det er litt ille. Får så dårlig samvittighet, men det er vel sånn det er. Det er jo bare en periode. Takk for svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå