Gå til innhold

Ja, ja, ja! Det er vår!


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

I Oslo er det sol og blå himmel, og deilig temperatur ute! Var ute en tur i lunsjen for å nyte været litt.

 

Hvordan er været hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol fra skyfri himmel! Og det skal vist vare lenge!!! Tror det når jeg ser det :-) Tror det begynner å bli trygt å plante i altankassen nå, så kommer nok til å ta meg en tur på Plantasjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje plantesenter er tingen til helgen ja! Liker meg veelig godt på slike sentra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det snø over alt ute, unntatt på veien og 20 cm helt inn med husveggen. Det var 3 minus i dag tidlig. Men sola skinner og det er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 11 grader utenfor kjøkkenvinduet (skyggesiden av huset) og sooooooool. Blå himmel med en del bomullsdotter på. Vi har gått opp og ned til åpen bhg og lekt masse ute. Nå kjenner jeg at jeg har fått masse sol i ansiktet, men kroppen sier stopp etter turen opp og ned så det blir nok med den turen ut i dag. Til helgen er jeg opptatt begge dagene, og det er synd for jeg skulle gjerne brukt tid på å rydde garasjen og fått rusket opp litt i hagen. (NÅ begynner jeg å bli voksen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa endelig... (Og etter turen vår til Svalbard med 45 minusgrader) er det godt med vår!!! Her er ungene ute hele dagen.. nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...