Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det flere enn meg som har det? Send meg et brev da! lurer på hvordan dere har det.
sueno Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei:) jeg har det:( ikke noe særlig kjekt er begynt å kvi meg skikkelig til fødselennå da jeg ikke vet om jeg vil takle smerten:( legen min har sendt henvisning til haukeland sykehus der jeg skal føde så jeg kan få litt info om hvordan det er å føde med fibro. har født før å syns det var grusomt vondt og da hadde jeg ikke fibromyalgi. hvordan har du det? bruker du noe medisin nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå