Gå til innhold

Gravid med fibromyalgi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har det?

Send meg et brev da!

lurer på hvordan dere har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Hei:) jeg har det:( ikke noe særlig kjekt er begynt å kvi meg skikkelig til fødselennå da jeg ikke vet om jeg vil takle smerten:( legen min har sendt henvisning til haukeland sykehus der jeg skal føde så jeg kan få litt info om hvordan det er å føde med fibro. har født før å syns det var grusomt vondt og da hadde jeg ikke fibromyalgi. hvordan har du det? bruker du noe medisin nå?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...