ScaryMama Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Krabbe opp trapper? Krabbe ned trapper? Gå opp trapper? Gå ned trapper`? Nikolai var 7mnd, da han krabbet opp, 8 mnd. da han krabbet ned, og det er først nå (17mnd) at han klarer å gå opp. Ned trenger han fremdeles en hånd å holde i for å klare det.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Husker ikke esakt jeg, var mer enn 7 mnd ihvertfall. Han krabber baklengs ned trapper enda (2 år) og det er jeg sjeleglad for, siden han er opp og ned trappen hele dagen:o)
ScaryMama Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Problemet er at han nekter å krabbe i trappene nå, så jeg må passe på han i trappene igjen (han elsker trapper). Lurer derfor på når det er vanlig at de får til å gå opp og ned selv.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Krabbe opp trapper: ca. 11 mnd (bor i blokk og det var da han viste interesse for at han skulle krabbe opp trappene). Ned trapper har han egentlig aldri gjort. Han begynte å gå opp og ned trapper fra. ca. 15-16 mnd. alder.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hihihihi, så søt da:o) Vet ikke hva som er vanlig jeg... Lille her er 2 år og går ned korte trapper hvis han holder seg i gelenderet, og krabber ned store.. Er litt pingle han:o) Uansett er det jo ikke så lett for de små når trappetrinnet når de helt til kneleddet stakkars:-DD *flire*
2nj♥ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Uff, nå skjønner jeg at hukommelsen min er dårlig assa..... Eldste på 2,5 år har gått opp og ned trappen alene lenge, men jeg klarer ikke huske når han begynte med det..... Minstemann som er like gammel som din krabber opp og ned, men han har også begynt å ville gå. Må da holde han i hånda og når han går ned må jeg holde han i begge hendene pga trappa er litt bratt og trinnene er smale i "svingen" på den siden gelenderet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå