dagni Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk endel penger igjen på skatten.... og har sååå lyst å reise il syden!! dette året har virkelig vært stritt...! Ene problemet etter det andre, og jeg har til tider vært helt ute av meg... så... skal jeg bruke disse pengene på en real ferie, eller skal fornuften få råde?? Den sier at jeg burde lagt dem bort til harde tider...-dem vet jeg jo at kommer.. økonomien er jo helt på halv 8 innimello, så jeg burde kanskje satt dem vekk til slike tilfeller... Men, det hadde vært så nydelig med en tur!!! Jeg hadde virkelig trengt den! Kan reise alene når frøkna er hos pappen sin, og sleppe unna med mange tusen..- men jeg har jo så lyst å ta henne med og! Synes nesten hun fortjener det mest! Vært mangen forandringer for henne også dette året... Nå skal det legges til at jeg er alenemamma, og har vært det nå i litt over ett år.. Hva synes dere?
cherry coke Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Sats på en hopp-på-tur til deg og jenta. Kan spare myyye penger på det. Og så spørs det litt hvor mye du fikk igjen? Kan du sette bort noe?
Libido- Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Reis! Økonomiske problemer oppstår i forskjellige perioder i livet. Som regel kommer man seg alltid ut av dem. Uventede penger kommer ikke så ofte, og gjør de det blir de som oftes brukt på fornuftige ting, som regninger. Derfor reiser dere og koser dere skikkelig, det har du nok helt sikkert fortjent =)
Espoir Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg er kjedelig og sier at du skal spare pengene. Du kan jo slappe av alene en uke likevel, her hjemme eller besøke en venninne i en annen by eller noe spnt.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hvorfor ikke unne deg og jenta di en liten ferie? Om du har hatt det ganske stritt, så kan det være deilig å komme seg vekk litt. Og når problemtiden kommer, så kan du tenke på det. Reis mens du kan, sier nå jeg
dagni Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 hmmm... tenke tenke... Jeg fikk igjen 26 000 så jeg har råd til å sette bort noe.. ) Men, skal jeg reise med jenta mi, så tør jeg ikke ta noe hopp-på-tur... jeg har tatt det en gang..og syntes virkelig synd på de som hadde med seg ungene sine, som ble plassert på det hotellet vi var på...det var ufattelig shabby, midt i hovedveien, ikke basseng, og laaangt til stranda..gangene vrimlet det med kakelakker...og nei...*grøss* - Etter min erfaring kan man være heldig med hopp-på tur, dersom en reiser litt utenom sesongen.. men i fellesferien, da tør jeg ikke det... ikke om ho skal få være med.. Jeg tenker at det hadde vært kjekt å kunne gjort dette for henne... veldig lyst å gjøre litt stas på ho denne sommeren.. men som nevnt over... jeg kan jo finne på noe med bare meg... når hun er hos pappen sin...- men problemet mitt er at jeg vil aller helst ha henne med jeg da... har sett på et all inclusive hotell, og for meg og henne kom da turen på ca 13 000 for 2 uker...
cherry coke Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Men da har du jo en god slump igjen=) REIS!!=) Kos dere og nyt ferien sammen.
dagni Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 åh... jeg har enda mer lyst nå!! ) HI
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Du kan få sperifisert bosted på hopp på turer også, da vet du at dere ikke bir plasssert på et dårlig sted.. Ville spart litt jeg også en god ferie i tilegg. Får du ikke feriepenger? blir jo litt ekstra det også..
dagni Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 Nei, feriepengene mine måtte jeg ta ut for å dekke depositumet på leiligheten... då der kommer det nada null niks..
AE❤️ Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Hvis du fikk igjen så mye har du jo råd til og sette tl side en gos slump likevel:) MEN jeg synes du virkelig skal ta med jenta di!!!!!!
AE❤️ Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg hadde satset på all inclusive jeg, selv om det koster 13000 kr så har du jo masse igjen.... Og siden alt er inkl trenger du ikke og bruke så mye penger der nede!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Jeg syns du skal ta med jenta di jeg, og reise Du kan finne supre turer til langt under 13000 kr. Tør du reise med bare fly, og finne hotell selv? Hvis du reiser til øst- Europa kan du få en super ferie, også med barn, kjempebillig!! Kroatia f.eks er nydelig!!
dagni Skrevet 17. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2008 Da har jeg snakket med reseselskapet...og den turen på 2 uker, blir nok ingenting av.. ( Det var ledig 2 uker i går, men i dag var den borte vekke.. men, jeg kan ta en uke, på "all inclusive", og da kom det på 10 000.... hmm... hun booket den turen til meg, så hadde jeg 6 dager på å ombestemme meg, uten at det kostet noe...synes 1 uke er litt lite jeg da..spesiellt siden det bare var 3000 for en uke ekstra.. Føler nesten jeg så vidt er kommet ned, før en skal hjem igjen.. Men, har bestemt meg for at jenta skal være med uansett! ) Jeg hadde nok aldri hatt samvittighet til å reist uten henne...er jo så stas å se hvordan de koser seg!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå