Gå til innhold

Gulper mye magesyre:-( vær snill se hit litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på snart 6 mnd og han har alltid gulpet mye.

men nå etter han er blitt større så er det nesten værre og det kommer ofte magesyre opp...lukter helt grusomt...spruten står og ofte er det bare "vann" som kommer opp...han er tydelig begynt å bli plaget med dette...hva kan jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har en reflux, dårlig lukkemuskel? Du må nesten ta han med til fastlegen og forklare situasjonen. Legen kan evt. henvise deg til sykehuset for å ta en ph-registrering. Da legger de en sonde ned i spiserøret som måler surheten i 24 timer. Høres litt drastisk ut, men når de er så små gjør de seg ikke noe av det. Legger han på seg som han skal da? Har selv en på snart 5 år som ble operert for dette i februar og en på 4 mnd som venter på utredning...

Skrevet

Ok takk for svar:-)

han legger på seg og trives, men blitt værre etter han begynte med grøt og det pleier jo ofte å være motsatt....ringer legen jeg

Skrevet

Sikkert lurt! Kanskje han reagerer på noe i grøten...

Skrevet

Velkommen til min hverdag. Alt lukter surt/spy til en hver tid. Vasker meg snart ihjel. Kom vannaktig gulp her også i en periode rundt 6 mnd aldern, selv rett etter hun hadde spist. Gulper fortsatt mye og er nå 8 mnd. Har vært hos lege også, fikk beskjed om å ikke gi henne melk, men d hjalp ikke. Så nå gir jeg henne melk men i mindre mengder av gangen. Håper d gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...