dagni Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk endel penger igjen på skatten.... og har sååå lyst å reise il syden!! dette året har virkelig vært stritt...! Ene problemet etter det andre, og jeg har til tider vært helt ute av meg... så... skal jeg bruke disse pengene på en real ferie, eller skal fornuften få råde?? Den sier at jeg burde lagt dem bort til harde tider...-dem vet jeg jo at kommer.. økonomien er jo helt på halv 8 innimellom... Men, det hadde vært så nydelig med en tur!!!
3 blå Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Tja, jeg har ikke vurdert syden en gang. Har hatt det ganske tøft økonomisk (og har det enda...) de siste mnd, og selv om jeg får 12000 igjen på skatten så vet jeg at jeg ikke har råd til å reise til syden. Jada, det hadde vært deilig Men er ei uke i syden verdt det, når du vet at du kommer til å slite når du kommer hjem? Syden vil alltid være der...det kommer bedre tider trøster jeg meg med Eneste jeg skal unne meg i sommer er en to dagers konsert festival, det blir min sydenferie
dagni Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 ja... det er akkurat det jeg tenker selv også...de pengene hadde nok kommet godt med på et senere tidspunkt.. men, jeg fikk igjen 26 000 så jeg har råd til å legge vekk en god del likevel da... *tenke tenke* HI
trillemamma Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg ville reist. Det er godt for kropp og sjel å lade opp batteriene.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg hadde reist, du har fint nok til å legge av litt selv om du reiser en tur, godt for kropp og sjel å komme seg bort litt, virker som du trenger det:) Noen ganger må vi bare være litt "egoistiske" og pleie oss selv å
mamsemums <3 Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hadde JEG vært deg, så tror jeg at jeg hadde reist! Uten tvil Vi trenger jo å unne oss selv noe også! Dessuten, så finnes det jo masse billige turer til syden også da! Spessifisert restplass Så det trenger jo ikke å bli såå dyrt!
nickoline og supermann Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 hvis du har det tøft, men klarer det uten å dra på deg inkasso og dyre gebyrer ville jeg reist... en god ferie vil gi deg nytt pågangsmot....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå