cherry coke Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Blir så utrolig glad og lett til sinns når man våkner til fugle kvitter og strålende sol!=) Opp med alle vindu, henge ut tepper og skal nå sette meg ut i sola med en deilig kopp kaffe=) Andre som kjenner humøret stige når sola skinner?
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 JUHUUUUUU! Deilig sol! Skal nok få frem hagemøblene nå ja! Sende ut nabovarsel og sole meg litt kanskje?
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg elsker solaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Mammat4 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 JA håper våren er kommet for å bli. Koser oss ute på verandaen i dag vi også.
Lykke X 4 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Nei, det har den ikke! grrrrr! I går var det SNØSTORM. Glad vi flytter...... Det var dagens utbåsning )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå