Gå til innhold

Våren er kommet!!!!=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så utrolig glad og lett til sinns når man våkner til fugle kvitter og strålende sol!=)

Opp med alle vindu, henge ut tepper og skal nå sette meg ut i sola med en deilig kopp kaffe=)

 

Andre som kjenner humøret stige når sola skinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JUHUUUUUU!

 

Deilig sol!

 

Skal nok få frem hagemøblene nå ja!

 

Sende ut nabovarsel og sole meg litt kanskje?

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg elsker solaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Skrevet

JA håper våren er kommet for å bli. Koser oss ute på verandaen i dag vi også.

Skrevet

Nei, det har den ikke! grrrrr! I går var det SNØSTORM. Glad vi flytter......

 

Det var dagens utbåsning ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...