mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Så du anbefalingen min ang healer. Jeg mener det. det er verdt å prøve det:) lykke til:)
Labbetøs Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Ja jeg leste det, men er litt usikker. Jeg har i utgangspunktet ikke så mye tro på slikt, men jeg er virkelig desperat her så det er kanskje verdt et forsøk. Jeg tror slikt funker bare dersom man tror på det og klarer å holde et åpent sinn da, og det tviler jeg på jeg klarer. Jeg har riktignok prøvd noe lignende før. Vet ikke helt om hun var healer eller hva, men hun spådde i kort, og "snakket med" kroppen min. Gikk dit ti ganger, og brukte dermed masse penger, uten at det kom noe ut av det. Og hun skal vistnok være veldig flink, har fått mange anbefalinger om henne. Ikke kan man trekke det på frikortet heller, så da blir det på en måte bortkastede penger.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg trodde heller ikke på sånne ting. Men nå tror jeg har fått helt vanvittig mye hjelp. Det er så mye som ligger rundt oss og i oss som kan ødelegge for det man ønske rå være og å oppleve.. hvor bor du?
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Det blir jo ikke bortkastete penger heller da. om du får hjelp. det virker jo ikk eosm om noe av det andre virker heller, så da er det jo verdt forsøket.
Labbetøs Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg bor i trondheim, så kom gjerne med annbefalinger om du vet om noen flinke. Jeg aner liksom ikke helt hvor jeg skal starte for å finne noen flinke slike folk. Det med bortkastede penger mente jeg siden jeg gikk så mange ganger uten at det hjalp.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet ikke om noen i trondheim dessverre. men du kan jo lese lit i avisen osv. http://www.healing.no, men her kan du finne en. denne siden er seriøs altså
Labbetøs Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hvordan fungerer dette foresten. Må jeg fortelle han alt, eller skal han/hun liksom kunne se hva som er problemet?
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2008 Du skal ikke fortelle noe, bare si at du trenger litt veiledning i livet ditt, om hun/han er en sånn som kan hjelpe deg.
Labbetøs Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Flott! Da vil jeg jo fort finne ut om det er noen som har peiling eller som bare er bullshit. Finner han/hun ikke ut hva som er problemet så kaster jeg ikke bort pengene på utallige timer som ikke funker i hvertfall. Da slutter jeg jo bare.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 jeps akkuratt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå