Gå til innhold

Overalt hvor jeg snur meg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ser jeg jenter med store fine mager. Når jeg slår på tv, er det jammen meg et program om amming og nyfødte. Når jeg går i postkassen lyser en reklamebrosjyre fra apoteket mot meg med bilde av en lykkelig gravid kvinne på forsiden. Gikk forbi en barnetøysbutikk på vei til jobb hvor det hang masse nydelige babyklær på salg utenfor. Ville så gjerne løpe inn å kjøpe noe av det, men det blir liksom for dumt når jeg ikke er gravid en gang. Tenkte jeg skulle gå på cafe etter jobb, og da kom selvfølgelig en dame med en liten nyfødt baby og satte seg på bordet ved siden av....sukk....jeg vil også!!!!

Det er virkelig lettere sagt enn gjordt å la være å tenke så mye på det å bli gravid. Jeg blir konstant minnet på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe =)

ja det e kjempe nydelig me gravide kvinner :)

Hehe har så lyst å se på baby kler eg og! kjempe lyst!

siden jeg hadde ikm på tirsdag så hadde typen min spronge å kjøpt to graviditets tester og 1 rosa par baby sokker og 1 blått par baby sokker og en lyseblå baby lue.. han e så søt! så han ble kjempe skuffa når eg testa negativt i går.. følte så at det var min skyld:S vet ikke hvorfor men... ja

du er i 8 pp?

Skrevet

Ja, det er så flott med gravide kvinner.Jeg er såååå misunnelig på dem alle;)

Så søtt av han=) Sånn gjør ikke kjæresten min! Han er mer den pessismistiske typen....vil ikke glede seg for mye før han vet 100% sikkert at det har klaffet. Og det har det jo ikke gjordt enda. Vi har prøvd siden juli 2007. Vi har ikke prøvd særlig hardt før nå de siste månedene da men...

Det er naturlig at man føler litt skyld kanskje....men det bør man ikke! Det er ingenting du kunne gjordt fra eller til. Det klaffer bare ikke for alle sånn med en gang har jeg skjønt.

Men du får holde oss oppdatert på hva som skjer, om TR dukker opp eller ei=)

Skrevet

Det er sånn her og.

Har bare SÅÅ lyst på barn. prøvde litt ved juletider, men nå sksl vi prøve igjen ass! HARDT!!

Men ikke lett når vi bor hjemme begge nå (vi leide en leilighet så venter vi på huset vi har kjøpt oss)

Så begge vil ha barn nå, men vi får bare vente.

Skrevet

ja har så lyst på mage =D

det stemmer helt det du sier ja, det er ikke alle det fynker for med en gang.. men tenkte litt sånt: du har prøvd lenge, kansje du blir litt extra gla når du ENDELIG har klart det og.. Eller off dette kan tolkas feil og.. hmm du blir jo kjempe gla uansett, ikke det jeg mener.. men ja eller tenker å alt stresse var så verd det.. off dette blei vanskelig å forstå kansje hehe.. =P du blir gla uansett=D

ja skal holder dere oppdaterte=D

Skrevet

Tihi.. du er ikke den eneste som blir litt misunnelig! Jeg klarer selvsagt å prestere å få tårer i øynene og sånn jeg da.. skikkelig sippedukke. :)

Sluttet på pilla for over ett år siden, men har kalt oss "prøvere" i tre pp nå.. Vel, snart fire, tenker jeg..

Skrevet

Får trøste dere med at de flotte magene fører med seg masse smerter og ubehag...

Hjelper sikkert ikke så mye men.

Lykke til med prøvingen!

Håper dere har fine mager å vise fram til høsten alle sammen:-)

Skrevet

Jeg har trodd at det var bare meg det holdt på å klikke for jeg!!!! Er jo gravide damer og søte spedbarn over alt *sukk*

Men bare vent jenter...snart er det vår tur:-))

Klem fra

Skrevet

Ja gjett om vi snart skal følge like etter dem!!!! Go girls=) Jeg føler meg egentlig veldig optimistisk foran denne våren og sommeren.

Skrevet

jeg opplever også dette!

det er utroling frustrerende...det vil jeg si!!

og på toppen av det hele, så er 5 av mine venniner gravide, og har termin med dagers mellomrom, i september(og ei i juli)!

håper jeg iværtfall er gravid når disse sjarmtrollene kommer da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...