*day Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Dere som skal ha planlagt KS - hvor lenge før termin har dere fått dato? Jeg fikk 1 uke før termin og lurer på om det er litt i seneste laget... forrige gang hadde jeg planlagt KS 14 dager før termin
Krusemynthe Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg skal ha, men har ikke fått dato ennå. Kommer til å pushe på for å få den så tidlig som muøig, mest fordi jeg er sikker på at UL-terminen er "feil". HVis de regner en uke før UL-termin er jeg faktisk 6 dager på overtid i forhold til min egen... Overlegen sa 1-2 uker før, så det blir spennende å høre på onsdag!!
orkide75 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 her får jeg 12-14 dager før sa de:) skal på sjekk den 22 på sykehuset, og da får jeg den endelige datoen
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Heisann. Jeg skal og ha ks en uke før termin - og er glad for det! Jeg vil gjerne at barnet er så stort og sterkt som mulig før det må klare seg på egenhånd. Legen vår har og fortalt at dersom fødselen setter igang før det planlagte ks så har de god tid til å gjennomføre ks dersom vi kommer til sykehuset med en gang jeg kjenner at det skjer noe.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Det var snakk om planlagt KS for meg en uke før termin.
oftebustat Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg skal ha en uke før termin, og jeg skal ha tvillinger. Skulle ønske dte var to uker før termin, men får være glad for at de holder seg inne så lenge. Er 37+4 idag, så det er bare 11 dager igjen
jentelykke + guttelykke Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Her skal det skje 10 dager før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå