Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Still nothing? Nå har jeg fått mensen, helt sikker. Bare ikke sånn som vanlig. så jeg er i 1-2 ? - pp
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Ingenting her nei. Venter jeg. Er på dag 35 i dag. Ja ja. En del menssmerter i går da, men ikke noe resultat.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 nå lurer jeg bare på hvor lenge dette skal vare jeg. det virker som jeg spotter hver gang jeg har sex. nå håper jeg at jeg har det i 4-5 dager og at jeg kan prøve igjen. har prøvd dong quai, vet ikke om det hjelper, men mensen kom i alle fall ! :-( Jobbsøking o.l da ? Noe nytt?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ja, har fått tilbud om vikariat på 45-50% på et sosialkontor noen måneder fremover. Skal ut dit i morgen og avtale nærmere. Jeg vil også blø, å vente på denne lidelsen er like ille som å ha det:(
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hei! Måtte bare dra å trene så derfor litt sent svar. Så godt at du får jobbet da, hva er lønn o.l? Sikkert bedre enn dagpenger.. Haha, ja, det er faktisk verre å vente. Jeg blir så redd når je venter for tenk om jeg får det ute - da er det seriøs krise, ikke fordi det er så flaut, men det blir det jo når det er så syktr mye. Nå har jeg sluttet å blø igjen da. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå