Gå til innhold

Symptomer med nr. 2 = nr 1?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt i går - hurra! Jeg er bare trøtt og sulten, ikke vondt i puppene eller noen murringer - slik jeg hadde det med nr. 1 - kan jo hende symptomene kom litt senere, husker ikke helt. Noen som kan fortelle om de har hatt like svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-D

 

Hehe..akkurat sånn er det her og.. Sist hadde jeg masse murringer, og puppene var helt sykt vonde.. Kjempekvalm og svimmel.

Men denne gangen er det ikke antydning til ømme pupper, jeg har nesten ingen murringer og er ikke like kvalm. Mest sulten og trøtt.

Så det er tydeligvis rom for store variasjoner :-)

Skrevet

Gratulerer til deg også! Godt å høre at du også har det sånn:-)

Skrevet

Dette er min første, men ville bare si GRATULERER:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

 

Nei, synes symtomene denne gangen er noe helt annet enn forrige gang. Forrige gang spøy jeg så og si hele svangerskapet. Denne gangen ble jeg ikke kvalm før i uke ni, og jeg er kun kvalm tidlig på morgenen med små brekninger av og til. Denne gangen er jeg innmari sliten. Det merket jeg ikke så veldig godt til forrige gang.

Skrevet

hei

så langt har jeg akkurat samme "symptomer" som i første graviditet dvs ikke mens, ellers ingenting! Føler/følte meg like lite gravid nå som sist! er 11+2

Skrevet

Hei!

Jeg er mye mer kvalm denne gangen en sist! Hadde da kvalme i første svangerskap også, men denne gangen er det helt forferdelig...Eller kanskje man bare glemmer hvor fælt det kan være men denne kvalmen...Vi er jo flinke til å fortrenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...