Piipii Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det noen som gjør det? Har lagt inn et innleg igår om at jeg så sårt skulle fått noen til å sy en Buggy Snuggle, men fikk ikke noe respons, så noen som vet om et sted hvor man kan finne en oppskrift til å sy en selv?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Heisann! Har ikke fått med meg innlegget ditt. Jeg har sydd noen poser, det er ikke så vanskelig. Så si fra om du vil jeg skal sy eller komme med tips.
Piipii Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Å yes endelig, hehe:) Har du bilder av noen du har sydd? Jeg må gå nå, men kunne du sendt meg en mail eller lagt meg til på msn? [email protected]
LegallyBlond Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det er veldig enkelt å sy poser selv. Har du litt kunnskap kan du fint sy en "etter hodet" og mål fra vogna di. Ellers har jeg funnet oppskrifter på sysidene til nybaktmamma.com og tettinntil.com (eller .no), alt fra helt enkle poser som bare er som frirkanter med glidelås til mer mumiefasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå