Tomtetroll Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Det tenkte jeg vi skulle gjøre, det er jo en del som ikke kjenner noen, så mener det er best. Så kan de heller ha noen de ikke kjenner i det hele tatt ved siden av seg. Hvordan gjør dere det?
kokelimonke Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Sitter parvis ja, da har alle en de kjenner og det hadde jeg ønsket hadde jeg vært gjest :-)
Maritbrud Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi vurderer å sette par ovenfor hverandre (skal ha E-bord). Da kan de fortsatt snakke sammen, men får to andre personer på hver side som de kan bli kjent med.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg har ikke delt noen par i min bordsettingsplan.. Hadde blitt litt irritert hvis jeg hadde kommet i et bryllup og ikke fått dele kvelden med min "kavaler".
mammamamut Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 hehehe.... ja mente at det var en uting å DELE par!
Tomtetroll Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Det er jo uansett bare under middagen da.. Men tror vi skal ha dem ved siden av hverandre siden det er noen som ikke kjenner noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå