Gå til innhold

ehm? hva syns dere om dette ? for sterk kost for NRK?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det jo var litt sånn teit-morsomt, den steinervitsen, he he. Men jeg har sikkert sært humor.

Skrevet

syns det var litt morsomt jeg også,men det burde ikke være åpent sånn at barn kan se det..

Skrevet

Enig med deg, Kine!

Kjempekvalmt og ikke noe for statskanalen å vise, det får heller de andre kanalene ta seg av.

Skrevet

Det er jo sent på kvelden, og er jo en satire for voksne. Ser ikke helt problemet. Hvis det er den halvseint-tegneserien/filmen du mener altså. Liker man det ikke, er det jo bare å slå av eller svitche over til noe annet. De viser jo ikke noe annet enn to latterlige figurer som har sex. Blir du støtt av at de konsekvent tegnes uten bukse også da?

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i at det sendes på NRK, så lenge det sendes etter barns leggetid.

Jeg er mer skaptisk til at Dagbladet legger det ut så lett tilgjengelig, og med så store overskrifter og bilder.

Skrevet

roskva!!!

der sa du noe !!

hadde jo aldri sett på det om det ikke var så opplagt,var jo stooort oppslag om det på sol.no..

så jeg er helt enig med deg.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Haha, nei hvorfor er det for grovt? Det er bare tegnefilm og de fleste har sett sex før og eller kommer til å se sex. Faen så utrolig lite liberale folk er.

Skrevet

Ja, denne tegnede satiren er jo ikke for barn... For voksne så er det vel ikke noe problem? :) Kan skjønne at steinere reagerer da. ha ha:)

Skrevet

Høhø, Steinerskolen, helt naturlig, naturligvis. hahaha

Skrevet

ja, hi hi:D

Skrevet

jeg skjønner ikke hva dere snakker om =)

Skrevet

Det er bare litt morsomt med steinerskolen ;-)

Skrevet

Du får google litt da. Er ingenting galt i steinerskolen, det er bare det at det er veeldig mye spesielle folk der.

Skrevet

Om man leser en del av det Steiner stod for, mange ulike teorier om ulike ting innen antroposofi osv også, så hjelper det på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...