Gå til innhold

Mensensmerter...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Jeg har så J**** vondt, aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Har tatt paracet og ibux men ingen effekt.

KJennes jo ut som rier omtrent (ok, kanskje ikke såååå ille)... bare at det er konstant...

er det noen vidunderkur mot dette?

Aldri vært plaget før etter fødselen...

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Naproxen ? Fenazon?

Skrevet

Hm, er det reseptfritt? *løpe til apoteket*

Skrevet

Skaff deg paralgin forte, det var det einaste som funka for meg. Eg hadde det slik før eg fekk ungar.

Ellers hjelper p-piller, varmepute på magen, fysisk aktivitet(er sagt, men det klarte ikkje eg mens det sto på).

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Ja, det er reseptfritt og virker visstnok veldig fint på menssmerter. Særlig Naproxen.

Kanskje Aporex ville hjulpet men det må du ha resept på...

Skrevet

Ta de smertestilende, legg deg på sofaen, varmeflaske på magen/rygg/der du har vondt! Og ligg sånn til det går over.

Skrevet

takk for svar =) paralgin forte har jeg faktisk minst 30 av i skapet, kanskje jeg skal ta en halv en... for dette orker jeg ikke!! og så legge meg i senga med god bok og varmeflaske...

heldigvis er mini hos farmoren i dag...

Skrevet

Uffa, stakkars deg. Det er ikke godt med sånne menssmerter!!

Jeg også har hatt det sånn etter jeg fikk minste. Smertene kommer i tak liksom, og sitter der de ville gjort ved rier...AUAU!! Ikke like kraftige da..

Jeg ble (utrolig nok) kvitt de verste smertene etter jeg satte inn kobberspiral. Men kjenner fortsatt disse takene i korsryggen, bare at de ikke gjør så vondt lengre..

Om du har paralgin forte i skapet ville jeg tatt meg en sånn, lagt meg i på sofaen/sengen med en god kopp te, varmeflaske og pledd og bare tatt det helt med ro!!!

Skrevet

Naproxen hjelper mer, det får du reseptfritt. Om det ikke tar knekken på det, skaff resept på cataflam hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...