Gå til innhold

Dere som er med baby på babysvømming??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på babyen?

Og hvor får jeg kjøpt sånn bleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tl å begynne med brukte hun badedrakt(rød med hvite prikker på...å,så søt;)) Men den passer ikke lenger,så nå er det foreløpig badebleie. Du får slike engangs på butikken (meny og andre) Eller b.bleie på barne/babybutikker som f.eks barneland

Skrevet

badeshorts var inkludert i prisen, vi fikk utdelt på 1 svømmedag. jeg går i ski på selungene

Skrevet

Snuppa mi har på seg rosa badetruse. Den er tettsydd eller hva det heter, slik at avføringen ikke kommer igjennom om det skulle være noen uhell. Mye bedre å bruke disse enn svæmmebleier har jeg hørt, da babyen beveger seg bedre i vannet.

Jeg kjøpte lillemor sin truse på barnas hus til 179kr. Oppdaget i ettertid at de har slike på Lindex til 99 kr.

Skrevet

Det er ikke sånn babysvømming vi skal på, sånn med kurs. Det er bare jeg, jentene, fysio og assistenten til lillemor. Så da regner jeg med at det ikke blir noen gratis badeshorts på oss:-(

Tror ingen her vi bor, selger så småe badedrakter. Men ska se om jeg finner i trheim når vi skal dit:-)

Skrevet

Da blir det lindex i trheim:-)

Skrevet

Vi har også en badetruse fra lindex samt en annen badedrakt som begynner å bli litt for liten. Begge har med sånn "bleie-innlegg". Vanlige bade-bleier selger de på apotek, barnebutikker og noen matbutikker!=)

Skrevet

De har også badetruser på Kappahl, Barnas Hus og Reflex i Trondheim. Der har de flere å velge i enn på Lindex hvor de har en til gutt og en til jente.

Skrevet

Takk for mange svar. Da regner jeg med at jeg finner noe i trheim:-)

Skrevet

Kan jeg bare spørre om hvorfor bare en av jentene dine går i barnehage?

Skrevet

Fordi hun trenger ekstra stimuli!

Skrevet

Vi har også en slik tettsydd bade truse som en over her snakket om :0)

Den kan man få kjøpt på BOGERUD for 25 kr.

Skrevet

spør på babysvømminga hva de anbefaler og om de krever en spesiell truse. Noen selger også truse på kurset. Hos oss måtte vi kjøpe en spesiell en, men det kostet bare 25 kr. på en babyutstyrs forretning og er vist den eneste som er stram og holder på avføringen i forhold til deres erfaringer. (de solgte den for 50) Vet ikke hva de heter men de er hvitstripet med en farge ( rosa, blå og gul.=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...