Gå til innhold

Hvordan er deres for i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere har det?

Når er IKM?

Ha symptomer? osv. bare fortell mer..

 

hehe ligger i sengen å kjeder meg=) vil snakke...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter ikm 23 april ca. Har symptomer som vondt i magen i en uke nå. trykk nede, tisser masse, ubalanse i underlivet, syk, slapp og feber (Hadde det med første og). Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Hei=)

Det virka som veldig mange symptomer =) Håpe du er gravid da=D

 

Jeg hadde IKM den 15ende, på tirsdag.. Jeg har ikke fått noen form for mens enda..

Mine symp:

- Slakk

- mens murringer

- Stikkninger i magen

- MYE utflod

- Kanon vondt i nipplane

- Mye luft i magen

 

Testa meg i går, men da ble det negativ=(

Skrevet

Dere er så heldige som har masse symptomer=) Misunnelig!!!

Jeg har IKM 21 sånn ca, men har ikke et eneste symptom=( Selv om jeg leter og leter!

 

Kjempe spennnede for deg da B.A.B.Y<3 som ikke har fått TR enda;) Dette lover jo bra i kombinasjon med symptomene dine!

Masse lykke til!!!

Har du prøvd lenge?

Skrevet

Heeisann =)

Din IKM er jo ikke før i neste uke:) så kansje det kommer symptomer=D Men det er jo og etter enkelte.. det kan ver du ikke får symptom før etter IKM =)

 

Hehe men fårstår deg.. har vert sånt jeg og.. Leter å leter etter en liten ting:) men kansje det kommer ;) får satse på det=D

 

Tusen takk=D vi har prød ca 2 mnd..så ikke så lenge..

MASSE LYKKE TIL TIL DEG OOG=D!!!!

 

klem

Skrevet

Jeg har ikke IKM før 27-28 april, så veldig tidlig med symptomjakt, men er usannsynlig trøtt om dagen og jeg fryser mye! Det behøver jo ikke bety annet enn at jeg har sovet dårlig og er sliten da...hehe..men det er jo lov å håpe!

 

Lykke til til dere andre:)

 

Klem

Skrevet

Oh, symptomjakten er i gang for fullt her hvertfall! Haha..

Har vært veldig sliten og trøtt et par dager, småkvalm innimellom, stikkninger i magen og vondt i korsryggen. Idag er også brystvortene blitt ømme, men ikke ømme pupper enda. Er så utrolig spent, men føler det er litt tidlig med symptomer, har ikke IKM før 27-28 april jeg heller!

 

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Du må holde oss oppdatert da B.A.B.Y.... Når skal du ta ny test? er så spent på dine vegne....

Skrevet

Helt riktig som du sier=D

Det er låv å håpe =D

 

Lykke til!

Skrevet

ååå *smiler*

Søt du er=D veldig snilt.

Jeg tenkte jo sko ta en test i måren.. =)men er så drid om den og slå negativ. for vist mensen ikke kommer så må jeg kjøpe meg en ny test igjen til helgen.. å det er så dyrt me tester....

 

Jeg skal holder dere oppdaterte=D=D mEn det må du også ;)

Skrevet

Jeg har IKM imorgen :) Meen er nok ikke gravid, med mindre jeg ble d forrige gang, og hadde en voooldsom festeblødning (:P), ettersom sambo er på sjø.. Men skal se til å bli gravid i mai! :) Har ømme pupper og stikkinger, altså er TR på vei.....

 

Ville bare si lykke til, til dere andre :) Og husk: dere må ikke sveve for høyt, for da blir fallet hardt. Litt visdom som har vist seg å være ganske viktig å tenke på, ihvertfall når man må prøve en stund.. :)

Skrevet

Det kom en dråpe melk ut av brystet i går.... DET MÅ JO VÆRE ETT TEGN!!!!! Har en datter på 1 år men sluttet og amme henne for 6 mnd siden. Skal kjøpe test i dag og teste i morgen tidlig.... Har informert typen om at vi kanskje er gravid!

Skrevet

Da har jeg kjøpt tester pluss gravid-vitaminene ;) (Må sikre meg folaten!)

Skrevet

Hei =D

STILIGT:D får håpe det er en liten spire=D

LYKKE TIL=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...