Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei! Søkte opp på forumet og så det var noen som var uheldige med vask av saueskinn. Men lurte på om det kanskje var noen som hadde en anelse om hvordan man kan vaske dette uten at det blir stivt? Har nøstebarn sitt vaskemiddel for ull og evnt lanolin men tar ikke sjansen før jeg vet at noen har hatt positiv erfaring med vask av slike skinn..
Novemberbolle Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Vårt har også blitt ganske stivt de få gangene jeg har vasket det, men det går seg til. Etter litt bruk, blir det mykt og fint igjen! Vasker det for hånd med litt milo.
Sun5 og Theo Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg har fått høre at den beste måten å unngå at det blir stivt, er å rense det...
Edelweis Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 jeg har kjøpt ullshampoo som jeg skal vaske det med. blir litt stivt blir det, men det går ann å mjuke opp det med hendene etterpå=)
Nr2-og3 har kommet- lykke! Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Kjøpte spesialsåpe på babyshop til mitt, vaska det i maskin og det ble ikke stivt iallefall ;o) Tror merket var babydan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå