Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Med et gledens hyl fikk jeg nå da altså, 8 dager over termin, en gulblank, geleaktig greie på dopapiret i sted (Jada, her deler jeg detaljene, dere!). Dette må da være det mye omtalte slimproppen? Så litt ut som aspic (- som jeg nå innser at jeg aldri kan spise igjen...hehe).
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Kan jo virke som slimproppen har begynt å gå da ja:-) Min begynte å gå i går morges, men arta seg litt annerledes - blankt, utroooolig seigt slim som ikke gikk an å bare tørke bort med papiret, måtte ta tak i slimtråden med papir og dra det ut....ekkelt ja....
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 da krysser vi fingrene, men ikke bena, for at det er VÅR, VÅR, VÅR tur snart.
Supermamm Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Kan høres veldig ut som slimproppen ja. Håper det skjer noe snart, for dere begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå