ZamZam Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Som smaker deilig og alle vil spise.. ( alle innklusivt en matlei fireåring.. ) Jeg har ikke brød, egg eller ikke melk og kommer ikke frem til noe som alle spiser.. (mannen har tatt bilen og i den ligger vogna så det å gå på butikken er utelukket.. ) Det kan være en kaldt eller varm lunsj som helst ikke tar mer en 20 min å lage. HJELP.. (fireåringen har foreslått is og potetgull til lunsj... )
Libido- Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 oi du manglet mye grunnleggende her da.. =) Men hva har du? Pasta? kylling? ris? noe brødmat i fryseren som baguetter el.l? salat eller annet grønt?
ZamZam Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg har det meste av grønnsaker, innklusivt salat. Kylling er det også tomt for.. ( fatter ikke hvordan vi ikke oppdaget det store hullet i fryser/kjøleskap i går.. ) Ris, brødmat nei.. tok siste rest i dag til frokost.. Pasta har jeg heldigvis alltid.. ost, rømme, biffkjøtt.. Har lett opp masse sider på oppskrifter og finner ingenting..
Libido- Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 her er jo en oppskrift du kan gå ut ifra. så er det bare å legge til eller fjerne etter smak =) http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=15009
temi & keli Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Har du tortillalefser, kan du jo lage wraps.. Gjerrne med litt frukt i, i tillegg til grønnskaene.. og hvis 4åringen sliter med å tygge biffkjøttet, kan dere ha kjøttpålegg i strimler i..
ZamZam Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 (nei, gjett a vi har ikke tortillas eller..) Skal prøve denne, takk Libido-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå