strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Nå de spør: Nevn 3 dårlige sider ved deg selv... Hva er smart å si da?? Alt for gla i sjokolade? hehe...
ME :) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 for mange herrens år siden sa jeg bla "litt for nøye" (husker ikke de andre) fikk jobben...
kokko Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 negativ for deg, men kan være positivt for jobben... har litt problemer med å si nei når det gjelder å ta i et ekstra tag med overtid....jobbe ekstra... blir mindre tid med familien på deg... men du hjelper jo jobben godt.
strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 markedsavdeling i en stor avis
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 JEg ville faktisk sagt den med sjokolade jeg, og lagt til et stoooort smil, dersom det er en intervjuer med litt humor:) Hehe...
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg ville begynt med at du er alt for glad i sjokolade, da ser de at du har humor :-) Kjenner deg ikke, så vet ikke dine dårlige sider :-) Men vi har jo alle noen......Vær ærlig og reflektert over hva du sier. Og se om dine dårlige sider også kan være positive. Jeg er veldig sta, det er så absolutt både positivt og negativt. Lykke til :-)
Libido- Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 oki. Jeg jobber i dagligvarebransjen. Da bruker jeg å si at jeg er for dårlig til å gi fra meg oppgaver, fordi jeg mener jeg kan gjøre de bedre selv. Jeg prøver å jobbe med å bli flinkere på det området fordi det blir urettferdig ovenfor de andre. Du bør si noe som det er litt sannhet i. Men det at du er klar over, og vil jobbe med å forbedre det er jo positivt.
strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2008 jeg er ALLTID presis... irriterende presis synes vennindene mine (de er ikke slik) jeg MÅ vere på plass mellom 5min og 2min før avtalt tid.. er det noe å bruke??
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Ja, men syntes ikke at det er en dårlig side da......... Kom igjen, du har da vel noen dårlige sider?
strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2008 hehe... ok... uff, skal på jobbintervju i dag... skal dra kl 11.. er sååååååååå nervøs at magen snart klikker i vinkel!
strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2008 min dårligeste side akkurat nå er jo det at jeg har sluppet litt taket på meg selv... viss dere forstår.. alt dreier seg om barna og husarbeid.. ikke setter jeg av tid til frisør til meg selv, ikke setter jeg av tid og penger til trening, ikke ny sminke, ikke tid til venninder, ikke tid sammen med mannen min, ikke noe liksom... men det er ikke før nå at det begynner å irritere meg. Begynner å gruglede meg til å starte jobb igjen... Få litt tid sammen ved andre voksne.. Derfor har jeg så lysst på denne jobben.. for det er en jobb jeg kan utvikle meg i... Men dette er jo noe jeg ikke synes passer å si i et jobb intervju!
Spataplasj Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Det går jo an å sei de då! Sei at du he våre husmor i det siste og gledar deg veldig til å jobbe saman med vaksne att, og at du som tobarns mor med to tette er god på organisering lange dagar og lite søvn eller noko
Libido- Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 " akkurat nå er min største negative side at jeg har nedprioritert jobb pga. barna. Ikke misforstå barna er selvfølgelig viktig for meg. Men karrieren min har blitt satt på hold. Nå er jeg heldigvis klar for å jobbe meg videre og jeg vil igjen rette fokusen min på jobb og karriere." Hva med noe i den dur? Hvis du skal utdype noe sånt hvertfall. Men de er vel sikkert på jakt etter mer negative sider hos deg i jobbsituasjon.
strekkmerketrollet Skrevet 17. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. april 2008 tusen takk for tips dere!! må stikke på badet å se i speilelen litt )
Libido- Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Skal på jobbintervju selv i dag og er ganske spent. Er andregangs så jeg regner med å få masse utdypende spm =/
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=212455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå