Gå til innhold

Katt søker nytt hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten søt katt på ca 8 år søker nye eiere...

Den er kosete og snill og biter fine rifter og dype hull om du koser litt for lenge med den.

Så dette er en skikkelig familiekatt.

Den er flink og tisser fine dammer på gulvet, spesielt om du har noen klær som har havna utenfor skittentøyskurven.

Spiser det meste bare det heter Sheba eller Gourmet og mixer tørrfor og vannskål til lekker salat.

Hmmm.... skal vi se.... kan jeg komme på mer tro?

Her gjelder det å være rask, for dere skjønner sikkert at det blir rift om dette skjønne vesenet.

Dere kan starte køen der borte til høyre, så skal jeg ta vurderinger etterhvert.

Føler på meg at dette virkelig kan være katten for deg dritgrei. Hvis du tar på deg de høyhelte bekkenløsnings-skoene og skynder deg så rekker du nok først i køen tenker jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, du er morsom du:-)

Kanskje jeg kan tilby hjelp til en ny fristende annonse for dette monsteret;-DDD Sånn at noen kanskje rett og slett ble litt fristet!!

Hahahahaha..............:-D

Skrevet

Monster?? Skjønner overhodet ikke hva du snakker om

HAHAHAHAHA

En il-annonse hadde nok vært fint, for ryktene går her om at dette kreket har lyst på en lang lang reise i morgen

Skrevet

Jeg kjenner at det frister innmari med den katten... det er bare det at nå har jeg akkurat vært på behandling hos han med den tilpassede stigen, og han sa at jeg må ta det med ro, så da blir det nok ikke noe av den turen med de skoene... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...