Gothminister Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Ser i ett annet innlegg her att du anbefaler ett sted i Danmark. Var inne på nettsiden,og det var utrolig fint på noen av stedene. Men ca pris er det på slike steder? fant ikke noen priser jeg,men jeg så ikke så godt igjennom heller da..og hvor mange dager gjelder det da?
kokko Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Det du kan gjøre er å gå inn på coller line sine sider og der kan du bestille alt fra 1 dag til en uke... der får du opp prisen på hele reisen før du trenger å bestille. prisene variere fra om du reiser mitt i sommerhøytiden (dyrt) eller om du reiser litt før eller litt etterpå. Vi skal reise en uke tidligt i juni....og det betaler vi for båt og leilighet ca 5000 og det er for 2 voksne og to barn
Gothminister Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Snart reise dere da Kommer til å reise midt i fellesferien vi da,så blir vel litt dyrere da. Men skal sjekke den nettsiden i kveld,for da har jeg bedre tid. Nårunga har lagt seg
kokko Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 ja nå er det snart ferie på oss... gleder oss kjempe masse...men vi skal reise med flere så det er derfor vi skal reise så tidligt.... få det til å passe med alle er ikke lett. kosa deg på nettsiden i kveld da. må stikke og hente eldsta jentå i barnehagen nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå