Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Plutselig begynner tiden å gå fortere synes jeg. 14+0 i dag, bare 5 uker så er jeg halvveis! Sprøtt... Enda ingen inkalling til UL, når pleier man å få det?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 23 + 4 her og det går ganske så fort : ) Er mitt 2. barn så det går fortere denne gangen,merker jeg. Innkalling til ul fikk jeg når jeg var ca. 11 uker på vei. Kanskje du burde ringe å høre om de har glemt deg `?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Må innom legen i dag med en liten prøve, så da skal jeg spørre om hun har sendt inn søknad for meg.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 hei;) jeg er 16+6 idag! det nærmer seg sakte, men sikkert halvveis og det er jeg glad for;) de siste ukene har jeg vært i topp form, trøtthet osv har gitt seg. helt herlig.. jeg fikk innkalling til UL ca i uke 12 tror jeg. du kan jo ringe å høre med sykehuset om du vil? skal på UL om litt under 2 uker til, spennende!
Gjest stockholms tjej Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg er 23 fullførda uker idag så jeg begynner på min 24 uke nå=)
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 15 uker idag :-) nå begynner tida å gå fortere syns jeg!
AO3 Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jeg er 13+5 i dag, så med andre ord ikke så langt bak deg! Jeg har også følelsen av at tiden plutselig går fortere... Ukene suser jo av gårde! Jeg har ikke fått innkalling til UL enda. Jeg skal til jordmor om to uker (i uke 16), og da skulle vi sette opp UL-time, sa hun. Hvis du ikke har hørt noe enda, kan du vel ta en telefon... Det har skjedd før at folk har blitt "glemt". Sikkert greit å sjekke det nå, i stedet for om tre uker?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 14 uker idag her:) Gleder meg til 6 fullgåtte uker til og være halvveis:) Da håper jeg å ha en mage som viser tydelig at jeg er gravid også
ChellBell - har født! Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Er 14+0 i morgen - så rett bak deg Jeg syns også at tiden går litt fortere nå.. sikkert fordi jeg ikke tenker så veldig over dagene lenger slik jeg gjorde i 1. tri. Da var det om å gjøre og komme til uke 12 og tiden gikk såååå sakte. Fikk time til ordinær ul i går: 30.mai. Så da er jeg 20+0. En stund å vente, men det går greit. Det koster oss bare 500 kr å ta en ny ultralyd - så hvis vi får lyst å hilse på lille nurk innen den tid, så kan vi jo det Fremdeles ikke noe særlig mage, men det er jeg veldig glad for )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå