jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hvilken type smokk/tåteflaske skal man kjøpe til baby? Mener å huske at man skal styre unna visse stoffer som befinner seg i "tåten"(altså sugedelen)på produktet, eller er jeg helt på bærtur her? Og har noen en god ammepumpe(hånd) de kan anbefale? Hørte rykter om at apoteket har tilbud, lurte på om noen vet mer om det :-) Ha en flott dag da, jenter! :-)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg skrev faktisk ammepumpe ja.. mente såklart brystpumpe! ;-) Huff, litt tidlig på morgenen her ennå..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Det har i allefall kommet noen nye flasker på markedet siden jeg var gravid sist. Tror de bare heter "free" og skal da være uten alt av styggedom. De har også et et system i seg for å hundre så mye luft i magen, det samme som "Dr. Brown" flaskene har. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et par med de "free". Fås på barneutstyrsbutikker. Den der avent sin pumpe kan du jo bruke både elektrisk og manuelt, jeg synes det høres helt genialt ut (i tilfelle det går litt anderledes enn du hadde tenkt og det blir mer pumping - da blir det fort senebetennelse med kun håndpumping...)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Flotte greier! Tusen takk for svar! :-) Skal se etter den "Free" jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå