Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Som jeg fryktet. jeg går på noen svære doser med medsiner, og jeg har bare fått 3 egg, og kun ett var fin str på. Ett var på 19mm og 2 på 9 og 10mm. Med andre ord sser det svart ut for meg. Eneste positive var at slimhinnen var fin. jeg frykter at den dumme FSH verdien min har vert høy denne mnd og at jeg derfor ikke har respondert bra på medisinene mine. Men hva skal jeg gjøre da, den er jo stort sett alltid helt på bær tur. Nå venter jeg på tlf fra Jon Hausken. Lurer på hva han bestemmer seg for å gjøre. Men nå sank humøret mitt rett i bunn, og jeg ser ikke noe lyst på det. Har absolutt INGEN forhåpninger til noen ting. Eggene er nok av dårlig kvalitet uansett nå.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg har nå snakket med han. det blir uttak mandag av det ene egget jeg hadde. Han var ikke pessimistisk, men heller optimistisk. Nå må jeg virkelig være heldig om dette skal gå bra. jeg skal slytte med albyl e og klexane nå fordi blodet er for tynnt. Om jeg skulel være så heldig å bli gravid så skal jeg starte på det igjen
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅ Tryne lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper inderlig det går bra!!!!!!!!!!!!!! Stor klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 jeh mente å skrive at han helelr ikke var optimistisk, ikke at han var optimistisk
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Kjære Tryne!! Håper det klaffer for deg nå, og at egget blir befruktet!! Du må holde oss oppdatert! Klem
Giinaღ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Heisann Har lest masse innlegg fra deg og hvis det er noen som nå fortjener å få en spire som sitter nå så er det vel DEG. LYKKE lykke til!!!!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Takk skal dere ha:) Jeg har ingen forventninger nå, er styggt redd det blir mislykket:( Men jeg får berre håpe
Dotten Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Skal krysser fingre og tær hardt, hardt, hardt for deg at det går bra med dette ene egget. Det bare må det! Masse, masse lykke til
Gjest Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Kan ikke få sagt det nok, Tryne, men jeg tenker masse på deg, og krysser fingrene - håper at det hjelper?! =)
¤mamma¤ Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Uff, lykke lykke til!!!! Du om noen her inne fortjener en spire! Krysser fingrene
Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Lykke til Tryne! Titter inn med jevne mellomrom og heier på deg..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk alle sammen. I morgen (lørdag), er dte bare 2 dager til uttak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå