Gå til innhold

hvor lenge bruker dere body på barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer jeg,trodde egentlig det bare var babyer,men jeg tar vel gjerne feil der ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi tenkt å slutte med ganske så samtidig som det blir slutt med bleiebruk. Er straks 3 år nå, håper det blir slutt på bleiene i løpet av sommeren.

Skrevet

Min gutt er 1år og har vel en body igjen i skapet. Vet jo at jeg finner dem i større størrelser, men klarer meg fint uten. Går i t-skjorter og Up&Go bleier.

Bodyer brukes gjerne for at klærne ikke skal skli opp og for å holde en bleie på plass. Men hos oss er ikke dette et stort problem.

Skrevet

Til bleieslutt..Synes det e praktisk og holder ting på plass=)

Skrevet

Min er over 2 år, og bruker fortsatt boddy. Kommer til å bruke boddy fram jeg ikke finner størrelser. Eller fram til han slutter med bleie. Syns det er veldig praktisk, når han bruker bleier. Særlig om vinteren.

Skrevet

Eldstemann brukte de på vinterstid til han var 2 år. Ikke om sommeren. Veldig greit så lenge de har bleie.

Skrevet

har brukt body på eldste til han sluttet med bleie. Man får bodyer opptil str 98/104, så det burde ikke være noe problem. Kommer nok til å bruke body på lillemor også til det ikke er praktisk mer... til sommern regner jeg med at det blir mye up&go bleie og kjole.regner også med at hun slutter senest til sommern med bleie.

Skrevet

Min er 19 mnd og vi finner lite bodyer i str 92 som er den han skal begynne å bruke nå. Så da sluttter vi vel med det nå snart da:)

Skrevet

Å? Min minste på 15 mnd bruker 92 nå, og vi har mange bodyer i 92.

Fins også i 98 og 104.

Skrevet

Vi har ikke sett noe særlig av det her. Kanskje utvalget er bedre hos deg spetakkel? Uansett så går det bra da. :)

Skrevet

He he, mulig det ;-)

Ja, det går jo fint uten nå som det blir varmere i været uansett.

Skrevet

Ja, ikke sant. Pluss at han min e rveldig glad i å kjenne på og vis frem magen sin da. He he:) Så da får han heller lov å vise frem trommeskinnet sitt om han vil. :)

Skrevet

Bruker fortsatt body på junior. Han er 2 år og 5 mnd. HAn bruker 100 cm i body nå, så trodde at han snart måtte slutte. Men nå har jeg fått tilsendt bodyer i 110 cm, så da fortsetter vi med det :) Synes det er vedlig greit med body så lenge han bruker bleier.

Skrevet

Sluttet med body når vi sluttet med bleier, for at han skal kunne mestre dosituasjon mest mulig selv.

Skrevet

oi ble litt overrasket når jeg så str dere bruker,har en her på 5mnd som buker body i str mellom 80 og 90 :) hehe . han rommer endel da

Skrevet

Til, 1,5 år omtrent, så begynte vi med truse utenpå.

Skrevet

Vi har brukt lite bodyer siden jul ca, mest trøyer. Hun har vel 2-3 bodyer i skapet som passer enda, kommer ikke til å kjøpe flere.

Lettere for henne å gå på potta når hun vil.

Skrevet

Vi bruker body til de slutter med bleien, også er det godt å vite at de ikke blir bar på ryggen når de er ute, ser så kaldt ut når det glipper mellom bukse og jakke synes jeg.

Bruker gjerne body om natten og vi, guttene er så varme så det blir for varmt med bukse.

Skrevet

For meg er body=baby. Sluttet når de begynte å gå selv. Litt tidligere også faktisk tror jeg. Hadde kun bodyer opp til str 74.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...