Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Eldstemann her i huset klarte ikke R-lyden gør han var 6,5 år.Stresset heller ikke med en. Lillemann blir to om 14 dager og den R-Lyden er på god vei. Hvor tidlig lærte deres små å si r? Jeg snakket rent før jeg var 2 år (så godt som da,hehe) Men lærte ikke å gå før jeg var nesten to år. Mannen min lærte (som gutta mine) å gå ved 10 mnd alder,men snakket sent og R`n kom ved 6 års alder.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Se bort fra skrivefeil....rett og slett slurv )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Min sa "r" rett fra han begynte å snakke. Vet ikke om det kan ha med dialekt å gjøre om de er raskere eller ikke. Vi ruller på r'en da.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Gullet her gikk da hun var 12 1/2 mnd, og snakker som en foss nå, snart 3 år. Men R kan hun ikke si, nei. :-) Men det kommer nok. :-) Vi stresser ikke.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Begge mine har sagt r-lyden fra første stund. Eldstemann snakket rent før han var 2 år, og gikk da han var 14 mnd. Minstemann er 15 mnd nå. Snakker litt, og gikk da han var 10 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå