Gå til innhold

Er du flink til å merke bhg tøy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker kun vinterdressen og støvler jeg:-p

Jeg suger i merking av tøy..*skamme seg*

Glad for at bhg er strukturerte da ihvertfall, alt ligger der det skal, så den rotete mora kan få meg seg alt hjem:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde vært flinkere :P

Var flink før, men har dabbet litt av gitt :o

Skrevet

Jepp!

Jeg har navnlapper på alt hun brukte i bhg....

Har selv jobbet i bhg da, så kanskje er litt flinkere av den grunn?

Skrevet

Tar skippertak innimellom (annenhver uke kanskje)

Det meste av tøyet hans er merket - utenom sokker og truser. Det gidder jeg ikke ;-)

Skrevet

Vi merker yttertøy, sko, og skiftetøy som skal værte i bhg (og luer, votter etc også såklart). Merker ikke alt av bukser, gensere, kjoler, strømpebukser, sokker og truser ellers nei.

Har aldri fått bedskjed om det heller i grunnen :)

Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden din, men lurer bare på en liten ting apropos merking i forb. med bhg, hvor får man tak sånne navnelapper som man kan stryke på???

Skrevet

askeladden.no er superraske.. bestill på sms! *tips*

Skrevet

Takk skal dere ha! ;)

Tilbake til dere som merker eller ikke merker bhgtøy... ;)

Skrevet

Jeg var veldig flink... Nå er jeg ikke like flink lenger, men prøver å huske på det. Har gått fra å stryke på lapper på lett synlige steder til å stort sett skrive med merketusj på lappene inni tøyet.

Skrevet

åå nei..faen..det har jeg helt glemt...*lete etter merkene*

Skrevet

Merker alt utenom sokker, de bryr jeg meg ikke om de forsvinner.

Jeg skriver initialene eller etternavnet på lappen med sprittusj.

Det er jo lurt å merke klær, iallefall når barna tar av seg klærne selv, for det er ikke sikkert personalet husker hvem som hadde på seg hvilken genser og barna slenger klærne på gulvet rundt omkring.

I starten av bhg-året hadde jeg en sprittusj liggende på badet, og etterhvert som vi hadde på han nye klær så merket jeg de. Nå er vel stort sett alle klærne hans merket.

Skrevet

Merker så og si ALT av klær, til og med boxerene til eldstemann. De er flinke i bhg altså, men votter, luer og annet smått er det helt kaos i!!

Skrevet

Nei det er jeg elendig til.....

Skrevet

Nei, men burde nok merket mye bedre.... yttertøy og sko blir merket og matboks, men innetøy(gensere, bukser, sokker, t-skjorter) har jeg faktisk ikke merka engang....

Skrevet

Burde vel vært flinkere. Er få unger (fam.bhg) så de har som regel veldig orden på ting. Har også fått beskjed om å legge igjen noen klistremerker (til å feste på klær, med navn ol) i hylla slik at de kan klistre på hvis de ser at vi har glemt det.

Må nok bli flinkere nå som han skal over i kommunal bhg.

Skrevet

kunne sikkert vært flinkere men har merket en del. orker ikke sånn stryk på lapper, tar for lang tid. bli enten klisterlapper eller markeringstusj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...