*ViMsA* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 jente på snart 3 år, men som jeg ikke tror sier ifra om hun blir varm eller kald. I går hadde hun body, strømpis, joggedress (velur), fleecedress og vårdress (bare sånt helt tynt allværsdress fra reflex). Men da var det mye kjøligere, og overskyet. Det blir vel mye i dag? blir matt av denne påkledningen... vanskelig!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 kansje du kan sløyfe fleece dressen. bruker du ull underst på henne?
*ViMsA* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 nei, det gjør jeg ikke. Hun klør som besatt og blir helt rød, akkurat som mamma'n sin Har bomull. Går i barnepark, så de er ute alle 4 timene, så er så viktig med denne påkledningen... lurte på å droppe joggedressen, jeg...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Min gutt på 3år har på seg vanlig klær (ikke strømpebukse) i dag. Han har på seg Trolldressen uten fòr - ganske tynn, med en tykk ullgenser under. Bomullslue! Det skal i dag bli 12 grader her. Min gutt sier ifra når han blir for varm. Kommer snart til å bytte ut ullgenseren med noe lettere. Fikk beskjed av småen at noen ganger er det for varmt for han å gå med lue:)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 ja om hun ikke har ull underst så dropp helle rjogge dressen:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå