Gå til innhold

Vil noen gi meg råd om abskjed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke god på det og stor gruer meg!! Har en sjef som er kjempe fornøyd med meg og han er en unik sjef, men likevel gruer jeg meg:/

Skal si opp på jobben og ahr ikke jobbet der mer enn 7 mndr. Men pga mye gelg jobbing og bare kveldsvakter sliter vi med barnevakt:(

Huff, vet ikke hvordan jeg skal få lagt det frem selv om det ikke er verre enn å si det rett ut, men føler jeg svikter helt og off, jeg er elendig på avskjed!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avskjed skulle det stå:)

Skrevet

Si det som det er at du liker deg kjempegodt der og at du er fornøyd med han, men at du ikke har mulighet for å jobbe der mer pga barnepass. Det har han helt sikkert forståelse for. Pass på og også ha med en skriftlig oppsigelse, du kan jo evt forklare det der også. Jeg sa opp jobben min nå i permisjonen pga arbeidstider jeg også og jeg sa fra hvorfor jeg sa opp og at jeg hadde likt meg kjempegodt der og så hadde jeg med skriftlig oppsigelse som var så kort den kan, synes ikke jeg trengte mer ettersom jeg hadde snakket med han, men hvis du synes det er vanskelig å si det, kan du jo skrive det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...