Januarbaby2014 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Tror det er det den heter, den butikken hvor de selger mammaklær.. Noen som vet om det har åpent nå? Vet at de skulle flytte butikken og da må de vel holde stengt i en periode.... Veldig takknemlig hvis noen vet!
MineNydeligeBarn Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Er ikke veldig kjent på bryne. Men var der i sist uke. Da hadde den llille butikken som lå i gata flyttet ned til senteret rett over veien for m44. Der det er en blomsterbutikk og kjøttbutikk, håper du forstår hvor jeg mener. Jeg gikk ut fra m44 v/pizzabakeren og rett over veien inn til et annet senter. Veldig fin butikk............
Januarbaby2014 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Flott!!! =) Tuuusen takk for svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå