Gå til innhold

My gådd! Da er plutselig dagen her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wæææ, da var det torsdag gitt, 11 dager siden vi ble enige om å treffes og det har gått fort. Jeg gruer meg sånn at jeg er kvalm, angrer på at jeg spurte...

Men han kommer altså til meg i kveld, i halv8 tiden. Åh, gudhjelpemeg, håper bare at praten går lett.

Jaja, jeg har rødvin som vi skal drikke, så det gjør kanskje hele situasjonen lettere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi lykke til da vennen:) Kommer nok til å gå kjempebra skal du se;) Skal sende deg masse positive varme tanker i kveld og krysse fingrene for dere:)

Skrevet

Takk takk :) Er så nervøs nå at jeg tror jeg kaster opp snart, er jo værre enn muntlig eksamen også dette... ;)

Holder på å vaske hus nå, alt må være perfekt :)

Er det uhøflig å åpne vinen før han kommer? Hehe, tror jeg må ha et glass for å roe nervene... Eller bør jeg vente til han kommer med å åpne flaska?

Skrevet

hehe, åpne flaska du:)

lykke til, å kos deg:))

Skrevet

Jeg får også en nettvenn på besøk i dag, huset er shinet og jeg sitter på jobb og bare tripper etter å komme meg hjem..

Tror jammen jeg må kjøpe med noen cider på butikken hihi

Det går nok kjempebra skal du se - krysser fingre for deg jeg :-)

Skrevet

Hehe kjenner til det, røykla hele leiligheten sist jeg hadde en date her hjemme, aldri røyka så mye før i hele mitt liv pga nervøsitet;)

Nesj er vel ikke uhøflig det, bare drikk ett glass det men pass på så du ikke plutselig har drukket ti glass før han kommer;)

Flink du er, blir nok en perfekt date skal du se;)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hehe...her får jeg sympatikvalme!:P Klokka er jo halv 8 nå, så du får ha masse lykke til!:-)

Skrevet

Nå er vel han hos deg, men lykke til idag da :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Kos dere masse!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...