Gå til innhold

Noen andre våkne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å vennen!! Er det tenner på gang..

 

Håper du sover nå!!!

 

Klem kris

Skrevet

Hei!

Ja..Tenner..Er som å ha en nyfødt igjen..Sove et par timer, våken et par timer osv osv..

Du da? Og baby Emma? Blir det noe på deg? Søvn altså. For mødre er søvn den nye sexen vet du *å,så løyen...*

Skrevet

he he he he!

ja, det blir noe på meg:) hun spiser en til to ganger om natta, ellers sover hun, heldigvis. Foreløpig... Det snur vel igjen:) Hun sover i egen seng nå da, det er godt altså. Jeg begynte å bli lei av å ikke kunne bevege meg i senga.

Er skikkelig trøtt og sliten for tiden allikevel, men vil ikke klage for vi har veldgig bra dager. Emma lager så mye lyder i søvne nå, så jeg har begynt å sove med ørepropper. Før øreproppenes tid våknet jeg mange ganger av at jeg satt på sengekanten, klar til å ta henne opp. Emma sov som en sten:) Så da fant vi ut at ørepropper er løsningen. Hun sier uansett ifra når hun er sulten og DET kan man ikke misse...

 

Håper dagene dine er bra, kjør på med kaffe:)

 

Savner dere vi... Skulle så gjerne gjerne vært med på hyttetur i helga, men tar det igjen til sommeren?

Vi lurte litt på å leie en hytte i deres trakter for å komme på besøk:)

Skrevet

kaffikaffikaffi.mmm..

Ørepropper var lurt! Krapylet var også en skikkelig bråkebaby om natta, men tenkte aldri så langt!

 

Savner dere og, men leie hytte for å besøke oss? For en fornærmelse til husmorhjeret mitt ;) Hadde det ikke vært underholdning med to babyer i hus OG k.a og david???

Kom, kom snart!

 

:)

Skrevet

He he, du er så søt!!

 

Tenkte det ble litt mye med fire babyer.....ehe..

 

Hadde vært hyggelig og tatt en tur snart ja:)

 

Hvor mange tenner har snuppa deres nå?

Nå skal jeg straks ut å trille trulta en tur. Herregud, hun er grinete i dag. BLÆH! Skal møte et par jenter på kafe. Prøver å skaffe meg et sosialt liv her.

Skrevet

1/2 og 1/4 riskorn har hun..(altså 2 hvite streker egentlig..)

Så flink du er! Håper trilleturen går bra. Men sosialt liv...Hva var det igjen..? Hmm, du får forklare det siden.

 

Smask ganger 2 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...