Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om alle disse strekkmerke-innleggene har noe med meg å gjøre. Jeg skrev nemlig et innlegg på småtroll før i kveld om at jeg var så glad for at strekkmerkene på rompen min er borte, og at jeg ble overrasket for det fordi jeg ikke har turd å se meg i speilet på lenge. Skrev også at rompen min var blitt stram igjen, og at jeg er glad for at jeg har orket å gå alle de turene jeg har og kuttet ut brus og snop. Skrev at jeg skulle feire det og at jeg er stolt og glad. Og så leser jeg plutselig på skravlesiden no masse innlegg om strekkmerker. Er det jeg som har sagt noe dumt, som har startet dette, eller er det tilfeldig? Var isåfall ikke meningen. Ville bare dele gleden i stedet for den vanlige klagingen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, neida tror nok ikke det var pga ditt inlegg. Alle strekkmerke innleggene begynte vel etter at dette innlegget ble lagt ut:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137486261

å du er flink som har klart å stramme opp rompen, skulle ønske jeg var like flink,hehe

Skrevet

Hehe, ok, takk for den oppklaringen. Lurte på om jeg hadde startet en snøball her, godt å høre at det var en annen som gjorde det. Litt paranoid kanskje :-)

Og takk, jeg er stolt siden jeg vanligvis er veldig veldig lat og veldig veldig avhengig av cola og snop, hehe...Så hvis det var håp for meg, er det det for alle :-)

Skrevet

ja får håpe det er håp for meg også da ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...