Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 dager igjen!! nå har nedtellinga begynt... gleder meg sånn, men må si att det er en del nerver der også... men er vell sånn det skal være?! den rareste tanken er att jeg må igjennom det, mann har ikke noen valg. det er litt skremmenes...

Det er sikkert flere enn meg som lurer på åssen di skal takle smertene og sånn..?!

Men det faller vell natulig inn..

men må være en utrolig opplevelse... så spennende, klarer nesten ikke vente jeg...

er det flere som sliter med nerver og spenning?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter ikke akkurat med nerver, bare gleder meg helt sykt mye... Er førstegangs så vet jo ikke helt hva jeg går til, bare håper jeg får en fin fødsel og at samboeren min takler å være der hele tiden... Han er ikke spesielt begeistret for blod og gusj og sånt :P går sikkert fint, bare gleder meg sån til å se den lille :) Jeg har 34 dager igjen i dag så det er bare 5 dager mellom terminene våre :o)

lykke til :)

Skrevet

Dette blir jo min andre fødsel da, merker jeg gruet meg mer før min første. Full i nerver, trøtt og sliten, men helt klart; dette vil jeg ikke, hva har jeg gjort?!?!? Denne gangen er jeg litt mer sånn at; jaja, jeg vet jo hva jeg går til. Tar det litt mer med ro. Men enkelte dager kjenner jeg at nervene tar over da.. men er mye roligere enn sist, heldigvis :)

Skrevet

Hei carro19 :=)

Jeg har også 29 dager igjen til termin 16 mai.. Wiii ...

De siste 6 ukene har gått utrolig fort! Regner med at de siste 4 ikke går noe saktere ...;)

Jeg tenker bekymringsverdig lite på selve fødselen ... men utrolig mye på livet etterpå ... hmm?!

Lykke til med alt sammen!!

Klemmer fra DollyD

Skrevet

29 dager på meg og!

GLEDER meg og GRUER meg samtidig, veldig spent på hvordan fødselen blir.. Sikkert kjempevond, men fantastisk likevel!

GLEDER MEG TIL Å TREFFE LILLE LEON!

Hihi, ikke lenge igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...