Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Skal skrive en oppgave med dette temaet. Noen som kan hjelpe meg litt på vei? Får ikke helt tak i hva som menes...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Holdning til arbeidstid mot fritid. F.eks at det er mer akseptert at menn jobber mye overtid, mens damer bør helst dra hjem til mann (som jobber overtid) og barn. At vi kan se på "gubbe"-klubben Grei, som ansetter hverandre, og ikke gir damen den sjansen de kanskje bør få (selv om jeg personlig stemmer for at man skal være kvalifisert for jobben, ikke bli kjønnskvotert inn). At man via fritid får ladet batteriene til å yte bedre/mer effektivt i arbeidstiden. Verdsetting av fritiden... At sosialisering/teambuilding i jobb gjør også at man øker trivsel, samhold ergo også bunnlinja for bunnlinja. Aner ikke innen hva slags tema/retning du skal skrive, men noen forslag i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Tusen takk skal du ha, nå fikk jeg noe å begynne å spinne rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå