liv-i-magen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg forventer først mensen ca 4.mai, men har allerede nå nedpress i livmora lignende menssmerter (har regelmessig mens). Jeg har i tillegg hatt tykk utflod med blod i et par dager (spotting?) og hatt løs mage med økt gassproduksjon :S Tidsmessig stemmer dette med el, men jeg trodde at symptomer brukte litt mer tid enn som så på å vise seg... noen som kan hjelpe???
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Du får ikke symptomer før 1 uke etter EL, for det er først da egget fester seg.
Kanskje 2009barn? Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Hei livings! Jeg forventer også mensen den 4 mai!!! Og helt utrolig nok men jeg kjenner press nede der (litt langt nede på midten) Litt "for"langt nede til at det kan være mens-smerter? men det er på en måte mens-smerter alikevel! Har du andre symptomer da? Det har ikke jeg -enda. La oss slå følge da, så spennende!
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 er på besøk fra 2 trim.. jeg fikk symptomene i uke 5 eller 6...da begynte brystene å bli ømme..kvalmen kom sigende i uke 7. Hadde kjempevonde festesmerter rundtom 1 uke etter antatt EL, så jeg fattet mistanke allerede da..men turde ikke være helt i jubelen før jeg fikk positiv test rundtom 1 uke etter der igjen=)
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 festesmertene våknet jeg forresten av midt på natten, og det kjentes virkelig ut som noe "gravde" seg ned inni der et sted...får du festesmerter så vil du merke d.
Babyønske �� Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Dere venter mensen 4 mai??? Da har dere jo knapt hatt eggløsning da jo, eller ikke hatt i det hele tatt.........Egget må nesten rekke å bli befruktet og å feste seg før man kan begynne å kjenne symptomer Jeg hadde eggløsning fredag/lørdag som var og venter mensen neste fredag, men symptomer tenker jeg ikke på nå nei. Vet at det er mulig med alle slags press, murringer, stikkinger, ømme bryster mm uten at det er graviditet på gang.
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Hehe, jeg leste ikke innlegget...IKM 4 mai..det er jo 16-17 dager til...dere er vel midt oppi eggløsninga nå...så det er kanskje den dere har symptomer på? HOPP TIL KØYS sier jeg bare=)
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Man kan blø i forbindelse med EL også.... gå inn på www.pernille.info Her står alt om eggløsninge, o.l.
liv-i-magen Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 Er veldig klar over at det er litt tidlig, men etter snart halvannet år med prøving har jeg ikke kjent noe til så kraftige el smerter noen gang - derfor er det så innmari merkelig...
liv-i-magen Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 - det kan vi jo:) er ikke så ofte innom her, men ofte når jeg lurer på ting. Kommet langt i prøvingen dere da? Har holdt på i snart halvannet år, med et par måneders opphold.
liv-i-magen Skrevet 17. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2008 takk for alle hjelpsomme svar:)
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Da kan du vel nesten egentlig bare gå inn for at det faktisk var festesmerter da?! Vanskelig å virkelig tro, og tørre å håpe på det...men så lenge det kjennes så annerledes ut enn tidligere, så kan det godt mulig være noe i gjære. Sånn var det da jeg hadde festesmerter, men jeg var jo veldig usikker og turde ikke håpe helt, og alt om festesmerter ble avlivet i mine spørsmål her inne på bli gravid..PØH, finnes ikke noe som heter festesmerter fikk jeg til svar. Vel, 1 uke senere satt jeg med positiv test i hånda og trodde ikke mine egne øyne!!
Løvinna30 Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 hei livings. Bytta nick jeg da. Var Kanskje 2009barn? før tineline Når var det du hadde EL? Klem fra meg..
Løvinna30 Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Nå er det 1 pp . Vi hadde litt i høst, men da var det ikke SÅ seriøst som det er nå. (så telles kanskje ikke?) Så det er NÅ vi virkelig prøver. 1 gang... :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Jeg er gravid jeg...i 16ende uke=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå