Patetica fåkksi Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 For det første så legger jeg det ut her så hele verden kan lese: I natt drømte jeg at du sendte meg rockeringen din, i stilig eske osv, også sendte du med et postkort (du hadde veldig fin håndskrft, rosa gelepenn) der du skreiv at du ønska meg alt godt. Det var alt. Eller..?!
Jodasåneidaså Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Da cleanah iz in da house. Og Balooa, det kan ikke ha vært meg, for jeg skriver som ei kråke, selv i drømme®. Serriøst, av og til klarer ikke engang JEG å lese hva jeg har skrevet for noe. Men det hørtes ut som en veldig nydelig penn, altså. Definitivt min stil. Jeg ser forresten for meg at den var dekket av fuskepels i deilig matchende farge.
Jodasåneidaså Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 ...og forresten, hadde jeg sendt deg rockeringen og samtidig ønsket deg "alt godt" ville det antageligvis vært å tolke som en fornærmelse. For driten gjør vondt, serru. Vondt. VONDT! Hilsen (blå)merket for livet.
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Det kommer visst en hit neste uke!
Jodasåneidaså Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Euh gådd! Du må holde meg underrettet. Min ligger fremdeles stort sett bare og skuler på meg, lurer veldig på når den har planer om å tre seg selv nedover hoftene mine og svinge rundt, helt på eget initiativ. I morgen, kanskje...
Patetica fåkksi Skrevet 22. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2008 Det er absolutt sånn det burde være. Jeg har sånn sykkel ute og, men en funksjon er ødelagt, nemlig den jeg programerer til å sykle en halvtime mens jeg sitter på BIM i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå