Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....i dag har immari fått tømt seg skikklig med et par medsammensvorende trøkt opp i ræva.....jeg er skikklig imponert og har hatt det immari morro.....

natta søta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der tapte du. Greit nok hva som blir sagt på de forskjellige trådene, men å legge inn et nytt innlegg utelukkende for å være kjip mot en enkelt person er bare nedrig.

Skrevet

sto det noen nick her da???? hvordan skal detgå med eksamen din hvis du ikke kan lese:-)

Skrevet

Sa jeg ikke ifra i sted at dersom du skal terpe på meg, så får du terpe riktig.

Jeg leser ikke.

Skrevet

nei jeg ser at du ikke leser, men du burde gjort det!!! kanskje det blir noe av deg også når du blir stor:-)

Skrevet

.......slagkraftig analfiksering.....helt seriøst....du må ikke stirre for dyp inn i "avgrunnen" mulig det KAN komme den veien selv om det strengt tatt kommer som oppgulp fra de andre kroppsåpningene.......1001-1002-1003.....og slapp av jeg mobber ikke kæmmisen din kama......hu er freda for natta etter å ha tilta totalt på ris og ros....

Skrevet

var det ikke du som var motstander av å bruke slike begrep her inne eller i diskusjoner da? Sett deg ned med lesinga nå... di tullemus:-)

Skrevet

hehe... bra kommentar:-)

Skrevet

...jeg bare dytter opp denne jeg immari....itilfelle du gikk glipp av den.....???....jeg antar det neppe....men uansett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...