Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 ....i dag har immari fått tømt seg skikklig med et par medsammensvorende trøkt opp i ræva.....jeg er skikklig imponert og har hatt det immari morro..... natta søta...
KaMa Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Og der tapte du. Greit nok hva som blir sagt på de forskjellige trådene, men å legge inn et nytt innlegg utelukkende for å være kjip mot en enkelt person er bare nedrig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 sto det noen nick her da???? hvordan skal detgå med eksamen din hvis du ikke kan lese:-)
KaMa Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Sa jeg ikke ifra i sted at dersom du skal terpe på meg, så får du terpe riktig. Jeg leser ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 nei jeg ser at du ikke leser, men du burde gjort det!!! kanskje det blir noe av deg også når du blir stor:-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 .......slagkraftig analfiksering.....helt seriøst....du må ikke stirre for dyp inn i "avgrunnen" mulig det KAN komme den veien selv om det strengt tatt kommer som oppgulp fra de andre kroppsåpningene.......1001-1002-1003.....og slapp av jeg mobber ikke kæmmisen din kama......hu er freda for natta etter å ha tilta totalt på ris og ros....
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 var det ikke du som var motstander av å bruke slike begrep her inne eller i diskusjoner da? Sett deg ned med lesinga nå... di tullemus:-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 ...jeg bare dytter opp denne jeg immari....itilfelle du gikk glipp av den.....???....jeg antar det neppe....men uansett.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå