The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 snorking! Tror jeg hater det unormalt mye! Kjenner det koker i meg hver gang typen begynner. Takler ikke at han ligger på sofaen og snorker, klarer ikke tenke på noe anne enn at det plager meg! Synes snorking er det teiteste som finnes, det er så ekkelt og TEIT! Jager ham alltid inn i sengen etter jeg har vekket ham 10 ganger. Jeg virkelig hater det!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Forsiktig nå vennen:-) drap har faktisk skjedd grunnet snorking:-)
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Har det? Isåfall forstår jeg det godt!
oui-oui Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Sov-i-ro, i-Pod, TV på full vreng (hvis du er av den hensynsløse typen)... Jeg hater også snorking, dvs jeg er så ekstrem at selv litt forsiktig piping i nesa var skilsmissegrunn før jeg beit i korset og investerte i sov-i-ro...
Syrin84 Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 ja, søtt i forhold til de som skriker og slår i søvne såklart.
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Eneste som er søt når han snorker er sønnen min! Piping er kjipt. Og typen har sånn iriterende greie, han blåser luften ut gjenom et lite hull i leppene, sånn phuuuuuuuuuu phuuuuuuuu. GRRRRRR!!!! Det er så ufattelig teit!!!! Hjelper å snu ham på siden da. Som oftest. Men typisk at han snur seg på rygg igjen rett før jeg har klart å sovne!
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2008 Kan ikke bruke ipod eller sov i ro, da hører jeg jo ikke når sønnen min våkner heller da! Dessuten ville det gjort innsovningen enda verre, er litt sånn spesiell på det å sovne. Forresten er typen helt håpløs når han hører på musikk og sover, da snorker han ekstra høyt og svetter som en gris, SÅ irriterende!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Hadde hvert fall ikke taklet å sove med en som snorker. Urk... Og svetter som en gris? Æsj.
Syrin84 Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 det er ikke alltid menn er perfekte.. den ene feilen etter den andre kommer lurende med tiden.
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 Nei, ikke jeg heller. Skal kjøpe sånne plaster jeg, hvis ikke det funker skal jeg nok klare å få ham på operasjonsbordet etterhvert! Har faktisk aldri sett en gris som svetter...
Cat.68 Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Vettu jeg skjønner deg dypt og inderlig. Hvis du finner løsningen på problemt del det med meg er du snill !! Og har du noen tips mot tygging og smatting i tilegg ville jeg vær deg dypt takknemmelig. :o/
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Haha:) Gjett om jeg kjenner meg igjen. Det mest irriterende jeg vet om.Godt jeg er kvitt hele mannen;)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Da har jeg en supermelding til deg, den høres ut som bambus men er faktisk sann: min tante og onkel har hatt hvert sitt soverom i tjue år for å unngå mord, min onkel snorker sinnsykt, men de har faktisk kjøpt ei PUTE som gjør at han har flytta inn i ektesenga igjen - snorkefri! Hvis du vil kan jeg finne ut hva den heter - det er noe med stillingen den holder hodet i som gjør at han nå antakelig får mer sex enn gikta hans har godt av.
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. april 2008 Ja, please, finn det ut. Det hjelper som sagt når han ligger på siden, men med en gang han legger seg på rygg er det på an igjen. Og det som er verre enn selve snorkingen er den irriterende blåsingen phuu phuuuu, av og til blåser han meg i nakken og sånn. Æsj, plagsomt. Det hjelper å ta ham på leppene, da snur han hodet, og da stopper det kanskje, en stund ihvertfall.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Greit, skal grave fram det jeg kan!
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. april 2008 Woho! Tusen takk! Du er en engel! Men bare hvis det funker...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 17. april 2008 #22 Skrevet 17. april 2008 Hva kan jeg si - det funker på ham, i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå