Gå til innhold

bord pynt til dåpen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg fikk masse gode ord, du kan jo se på bildene mine hvis du vil! Synes det ble helt perfekt selv :-)

Skrevet

da gutten vår ble døpt, hadde vi turkise lys og servietter, hvite roser en og en i høye smale vaser og røde lekebiler på bordet.

Skrevet

Har et supert tips, jeg fikk MASSE skryt når vi hadde dåp for 2 uker siden.

Jeg la hvit papirduk først, så hadde jeg printet ut masse bilder av lille snuppa vår og la det utover hele bordet. Så la jeg gjennomsiktig plastduk over der igjen. Så pyntet jeg med lys, og stener og div på midten av bordet. Skal se om jeg for lagt ut noen bilder av det.

Fikk som sagt masse godord om at dette var moro!

Skrevet

jeg pyntet med rosa og mørkerøde blomster, rosa perlerader strukket over bordet, tøy og papirblomster i ulike rosatoner strødd litt utover bordet og 6 kaninlys fra åhlens, hvor 4 rosa og 2 i gull...hadde også gullkant på tallerknene og mørkerøde blomster på annenhver tallerk :)

Bordkortene var rosa hjerter jeg hadde klippet ut og festet i serviett som var rullet oppi glasset, festet med en liten klype med rosa sløyfe på...i stedet for navn, printet sambo ut kun hodene til folk...litt artig vri :) På tøyserviettene var det printet et bilde av Thea som kom frem når folk rullet ut servietten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...