fumlis og skrikerungene Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Min sønn er 10 mnd(!) og jeg må si at jeg faktisk blir skremt innimellom... F.eks i dag var vi på helsestasjonen (barseltreff) og han var "slem" mot begge de andre barna. Ene ungen slo han i hodet med en hard leke. Det var ikke bare et lite dask, men virkelig slo. Stakkar liten. Og han lo når hun begynte å gråte.. Andre holdt han på å stikke øya ut på (Ja da, litt overdrevet) Han plager livet av storesøster på 5 år. F.eks lugger,biter,slår,klorer, slår av tv når hun ser på barne-tv.. Og jeg tror han vet godt at han ikke skal gjøre dette. Det blir veldig mye nei fra min side og jeg fjerner ham ofte fra situasjonen. Jeg vil ikke kalle ham utspekulert, men det er tydlig at han vet at det han gjør ikke er lov. Han ser alltid bort på meg og smiler lurt før han gjør ting han ikke skal... Så... What to do? Jeg prøver jo så godt jeg kan, men føler ikke at jeg kan kjefte så mye på ham siden han er så liten... Er dette tidlige tegn på utagerende oppførsel eller kanskje adhd? Eller kan dette plutselig forandre seg?
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hahaha... Han er nok bare en liten luring!
Huldretuss Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Temperamentet er forskjellig, og ett av mine fire barn viste samme tendensen fra hun var 8 mnd. Men det er håp, nå bare klorer og dytter hun, er rundt to. Mulig hun kan sendes i barnehage i en alder av tre.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Datteren min var ganske aggressiv mot lille bop (Datteren til flettemette) på mandag og:/
fumlis og skrikerungene Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg håper virkelig det bare er en fase!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå