Gå til innhold

Er det slik det skal være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, er 12+4 og leser litt rundt her da vet dere.... Ser noen som nettopp er ik uke 12 osv, som kjenner livmora like under navlen osv..

men det er vel ikke vanlig så tidlig..?

Jeg kjenner min over skambeinet,et par cm over.....

Er det ikke slik det skal være? det er bare en der inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter....

Skrevet

Jeg vet altså ikke, men hjelper å dytte denne for deg ;)

Skrevet

tusen takk frøken =)

født samme år vi..hehe

Skrevet

Må holde sammen da vettu ;) Er ikke så altfor mange unge mødre..

Skrevet

nope... jeg er kommende mamma..hihihi...men det skjønte du vel med tanke på spm =)

Skrevet

Ja, skjønte det.. Er jo derfor du må hjelpes frem, du blir jo snart en av "oss"! Fint med sider hvor man kan få svar på sånne ting man ikke vet. Var her masse selv i den tida jeg var gravid og ikke skjønte hva som skjedde..

Ser forresten at du er fra Tønsberg. Me too! Eller Nøtterøy da.. :)

Skrevet

Jeg kjente ikke livmoren over skammbenet før i uke 13 noen av gangene.

Skrevet

jeg kjenner livmora altså, men ble sjokkert over noen som sier at de kjenner den oppe ved navlen, og at de er like langt som meg!

Skrevet

frøken, bor du på nøtterøy? er egentli der jeg bor også..hehe... eller, fått ny leil som jeg overtar 15 mai, og det er bortafor teie :)

Skrevet

Tror det er like normalt at den nesten ikke kjennes som at den ligger høyt oppe og er synlig. Har ei venninne som i uke 12 har like stor mage som jeg hadde etter ca 6 måneder! Kunne faktisk ikke se noe mage på meg i det hele tatt etter 12 uker..

Skrevet

jeg har da stor mage gitt...den bare vokser og vokser.... på en måte føler jeg meg bare feit, ( har alltid hatt littegrann å ta i) ikke feit da..hmm.. men nå har huden blitt sånn god myk, og stram..h.ehe

Skrevet

Sender deg pm, jeg ;)

Skrevet

Jeg er 11+2 og kjenner livmoren ca midt mellom skambenet og navelen :) men jeg er andregangs kjære deg,, for det første er livmoren min i utgangspunktet større enn din og for det andre så vet jeg akkurat hva jeg skal kjenne etter siden jeg har gjortd et en gang før. Sist klarte jeg faktisk ikke å kjenne kanten på livmoren før uke 25 eller noe hehe :)

Skrevet

men jeg kjenner livmoren altså... er ikke det :S

Skrevet

Det tror jeg ikke stemmer.

Da jeg var hos lege førstegang ang sv, så viste jeg ikke hvor langt jeg var på vei, å da hun kjente på magen min var livmoren rett vel navelen, å det viste seg uken etter(var på ul da) at jeg var 20 uker, så tror livmoren din er så stor som den skal være:P

Skrevet

Trykket litt fort.

Hun sa hvertfall at når man kjener livmoren ved navlen så er man ca 5 mnd på vei!=P

Skrevet

det var det jeg trudde ja... hmm men da er det jo greit da, :) heheh...

:D takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...