Piri Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Kom så tegner vi en sang Har du malerskrin og ark så setter vi i gang Ja, tegner du en melodi du syns er fin så kan du henge den opp på veggen din Hihi! Trodde jeg var den eneste i hele verden som husket den. Pleier å synge den til jenta mi når vi skal tegne og da må vi finne en sang å tegne til:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hahaha!!! Så artig at flere husker den da ) Husker jeg alltid måtte tegne når jeg hadde sett det programmet. Hihi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå