:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 detektor er en av de få bøkene jeg ikke har lest, tenkte og lese den når jeg var ferdig med eksamnene om 1 måneds tid. mest fordi den ikke er kommet på lydbok enda. og det er litt vesentlig for meg. har du?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg tenkte jeg skulle gi Loe en sjangse. Siden Fløyelsgrøt her inne mente jeg måtte lese Muleum da jenta i boken minnet henne noe om meg. Jeg leste den, var positivt overrassket da hun var lik meg på mange måter - bare litt mer gæren da, mildt sagt... Og jeg likte egentlig boken - og det har aldri skjedd med Loe før. Så tenkte jeg at jeg skulle gi nok en bok en sjangse. Detektor er noe av det dårligste jeg har startet på og fullført. For en latterlig bok - om jeg kan kalle det en bok i det hele tatt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 har du lest doppler da? den er fantastisk! har lest den 8 ganger eller noe og jeg ler mer og mer for vær gang den er apselutt verd et forsøk.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg har lest mye av Loe. mest fordi ejg bare må lese det for å kunne uttale meg og ha en mening om bøkene hans. Doppler falt sannelig ikke i smak hos meg. Hva synes du om Muleum da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå